مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-01سياسي

شکایت 90 نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی 


رییس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستاهای خراسان رضوی با بیان اینکه تا به حال 90 نفر از افراد رد صلاحیت شده شکایت خود را ارائه داده اند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستاهای خراسان رضوی با بیان اینکه تا به حال 90 نفر از افراد رد صلاحیت شده شکایت خود را ارائه داده اند، گفت: از فردا که مهلت اعتراض تمام می شود، ما در هیئت عالی نظارت استان ده روز فرصت داریم تا این پرونده ها را بررسی کنیم.

  حاجی زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص مهلت اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت های انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: مهلت اعتراض به بررسی صلاحیت ها از پنجشنبه شروع شده و تا پایان وقت اداری فردا، افراد فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت عالی نظارت مستقر در استانداری، ساختمان شهید رجایی، طبقه همکف تحویل دهند.

وی ادامه داد: همچنین به منظور عدم تردد بین شهری در این ایام شیوع کرونا نیز در شهرستان ها افرادی که به نتایج بررسی صلاحیت خود اعتراض دارند، می توانند متن اعتراض خود را به هیئت های نظارت شهر خود تحویل دهند.

رییس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای شهر خراسان رضوی با بیان اینکه تا به حال 90 نفر از افراد رد صلاحیت شده شکایت خود را ارائه داده اند، عنوان کرد: از فردا که مهلت اعتراض تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت 90 نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی 

شکایت 90 نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی